Dekorační a aranžovací materiály - florista.cz




Obchodní podmínky

Všeobecné informace

Internetový obchod Florista.cz (dále jen e-shop) provozuje společnost Decorhouse s.r.o. (dále jen provozovatel).

Každý zákazník je povinnen se před prvním nákupem seznámit s obchodními podmínkami e-shopu. Uskutečněním nákupu zákazník souhlasí s obchodními podmínkami e-shopu.

Veškeré objednávky zákazníka jsou po potvrzení provozovatelem považovány za závazné. Provozovatel potvrdí přijatou objednávku jedním z těchto způsobů: telefonicky, e-mailem, SMS.

Objednané zboží expedujeme nejpozději do 5 pracovních dnů. V případě, že nebude možno objednané zboží v uvedeném termínu dodat, tzn., že objednané zboží není momentálně na skladě, budeme Vás o tomto neprodleně informovat (telefonicky nebo e-mailem nebo SMS). Zákazník je o stavu zpracování své objednávky informován přímo v e-shopu (po přihlášení registovaného odběratele v menu Uživatelská zóna odkaz Moje objednávky).

Všechny ceny uvedené u zboží v e-shopu jsou včetně příslušné DPH a nezahrnují poštovné.

Ceny v e-shopu jsou určeny pro konečného spotřebitele. Pro smluvní partnery typu specializovaný maloobchod, specializovaný velkoobchod nebo výrobce - zpracovatel poskytujeme výrazné slevy. Ceny jsou poskytovány individuálně na základě dohody a dosaženého obratu.

Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu ceny v případě náhlé změny kurzu či nákupních cen zboží. O této skutečnosti bude zákazník neprodleně informován a lze to považovat za důvod ke zrušení objednávky ze strany odběratele.

Právo na odstoupení od smlouvy (storno objednávky) probíhá v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14.září 2000 (viz podrobnosti níže).

Do zaplacení celé kupní ceny zůstává zboží majetkem provozovatele.

Smluvní vztah mezi zákazníkem a provozovatelem upravuje Občanský zákoník a Obchodní zákoník v platném znění.


Způsoby platby za objednané zboží jsou následující:

- v hotovosti na dobírku (platba v hotovosti smluvnímu přepravci při převzetí zásilky)

- předem na účet dodavatele bezhotovostním převodem (nebo vkladem hotovosti na účet provozovatele na přepážce banky)

- v hotovosti při osobním odběru zboží přímo na provozovně provozovatele.

Jak nakupovat na e-shopu Florista.cz

a) V levém sloupci Menu vyberte požadovanou skupinu zboží.

b) Na ploše uprostřed se Vám zobrazí všechny výrobky z požadované skupiny zboží. U vybraných položek zadejte počet požadovaných kusů. Kliknutím na tlačítko Koupit vložíte vybrané zboží do nákupního košíku. Aktuální hodnotu nákupního košíku můžete průběžně kontrolovat na liště vpravo nahoře.

c) Po ukončení výběru položek se přesuňte k pokladně kliknutím na tlačítko Přejít k pokladně bez regisrace (pro zákazníky, kteří se nechtějí trvale zaregistrovat) nebo na tlačítko Přejít k pokladně s registrací (pro zákazníky, kteří se chtějí trvale zaregistrovat a získat tím výhody registrovaného zákazníka – DOPORUČUJEME).

d) Poté zvolte způsob platby a přepravy.

e) K úspěšnému dokončení nákupu je třeba vyplnit fakturační údaje a adresu pro doručení (jméno, příjmení, (případně název firmy) ulice a číslo popisné, město, PSČ, e-mail a telefon (případně také IČO a DIČ, máte-li).

e) Nákup zboží je možný i bez registrace, doporučujeme se však zaregistrovat (můžete sledovat stav zpracování Vaší objednávky, můžeme Vás informovat o akčních nabídkách apod.).
Svou registrací souhlasíte ve smyslu zákona na ochranu osobních údajů se shromažďováním Vašich osobních údajů provozovatelem e-shopu Florista.cz pro účely jednoznačné identifikace zákazníka a následné správné doručení zboží. Provozovatel prohlašuje, že osobní údaje zákazníka budou používány výhradně pro jeho vnitřní potřebu související s evidenci zákazníka a nebudou poskytovány třetím osobám.

Platební a dodací podmínky

a) Platba dobírkou (platba v hotovosti smluvnímu přepravci při převzetí zásilky)

- způsob platby zvolíte dobírka - platba při převzetí

- poštovné za zásilku na dobírku činí 150,-- Kč vč. DPH

- objednávka s hmotností 30 kg a výše (včetně obalů) bude rozdělena do více zásilek

- doba doručení: obchodní balík - dodání Českou poštou za 1 - 2 pracovní dny od převzetí

b) Platba bankovním převodem nebo vkladem na účet dodavatele (platba předem)

- způsob platby zvolíte platba předem

- cena zásilky při platbě předem číní 110,-- Kč vč. DPH (zaplatíte o 40,-- Kč méně něž při platbě dobírkou)

- zásilka bude odeslána až po připsání celkové hodnoty zásilky na náš bankovní účet

- objednávka s hmotností 30 kg a výše (včetně obalů) bude rozdělena do více zásilek

- doba doručení: obchodní balík - dodání Českou poštou za 1 - 2 pracovní dny od převzetí

c) Osobně (platba a odběr zboží v místě naší provozovny v Lednici, okres Břeclav)

- způsob platby zvolíte osobní odběr

- neplatíte žádné poštovné – výrazná úspora

- zboží si budete moci vyzvednout po vyzvání (telefonicky, e-mailem, SMS)

- obvyklý termín 1 - 3 pracovní dny

Dodání zboží po celé ČR ZDARMA

- při objednávce nad Kč 2.000,- bez DPH Vám zboží doručíme prostřednictvím smluvního přepravce zdarma kamkoliv v rámci celé ČR, tzn. že neplatíte žádné poplatky za dodání, pouze hodnotu objednaného a dodaného zboží

- v objednávce, prosím, uveďte kontaktní telefon ohledně upřesnění data a času dodání

Odstoupení od smlouvy (storno objednávky)

a) Storno objednávky ze strany kupujícího:

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena plná kupní cena zboží včetně DPH:

1) odešlete dopis (nejlépe e-mailem) na info@florista.cz se zněním: Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR, číslo objednávky XYZ a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte číslo účtu), datum a Váš podpis.

2) zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní a s dokladem o koupi (stačí fotokopie). Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží neprodleně zašleme složenkou na Vaši adresu nebo převodem na Váš účet.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

b) Storno objednávky ze strany prodávajícího

- zboží není na skladě (zákazník odmítne náhradní nabídku)

- odstoupení od objednávky v tentýž den co byla uskutečněna

- zákazník je vždy informován e-mailem (telefonicky) o důvodu zrušení objednávky a je mu nabídnuto řešení vzniklé situace

Reklamace zboží (reklamační řád)

a) Reklamaci zákazník uplatňuje přímo u provozovatele.

b) Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně poštou nebo emailem (na adresu info@florista.cz), bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů ode dne převzetí zboží.

c) Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace.

d) Zboží musí být vráceno v původním obalu.

e) Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení. Po uznání oprávněné reklamace bude zákazníkovi zboží vyměněno nebo vrácena uhrazená kupní cena.

f) Doba vyřízení reklamace záleží na druhu zboží a druhu reklamované vady, nepřesahuje však zákonem stanovenou lhůtu 30-ti dnů.



« zpět na seznam článků


Kategorie | Výrobce

Přihlášení

  • přihlašovací jméno
  • heslo

Možnosti plateb

Převodem

Dobírkou

Hotově

Reklama